Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, توسط farnaz |

 

 

این آخرین آپه

از فاطمه اجازه گرفتم آخرین آپ رو اختصاص بدم به علی حمودی

منتظر میمونیم تا خود فاطمه زود تر برگرده


هیچ کدوم از بچه ها نخواستن جای فاطمه مطلب بذارن

(این هم برای اونایی هستش که شماره ی فاطمه رو دارن)

فاطمه گفت بهتون بگم که فعلا گوشیش خاموشه

 بدرود

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

Sara
ساعت20:52---15 دی 1391
Ghorbonet beram azizam khodaro shokr ke jozE bode kheyli negaranet bodam fateme joOonam ishala ke hamishe salem bashi golam movazebe khodetam bash azizaaaamپاسخ:عزیزم

اس اس
ساعت11:24---15 دی 1391
آخجووووووون منم ا دوتا عكس از خسرو پيداكردم الان بهت ميدم
پاسخ:فدات شم


اس اس
ساعت11:14---15 دی 1391
خب حالا بزاريه عكس خوشگل ازفرهاد بهت بدم تا حالت ازاينىم كه هس بهتر بشه البته شايد ديده باشى
پاسخ:قربونت برررررررررررررررم الان منم کلی عکس از علی و آمی میذارم


اس اس
ساعت11:10---15 دی 1391
قربونت برم انقد ترسيدم وقتى گفتن تصادف كردى الان خيلى خوش حالم كه حالت بهتره
پاسخ:فدای تو بشم من!بهترم خدا شکر


ياسمين
ساعت11:00---15 دی 1391
خدايا شكرت . كه فاطمه حالشششششش خوب شد و برگشت فاطمه خيييييلى خوشحالم عزيزم اينقدر ناراحت شدم وقتى فهميدم كه چه اتفاقى برات افتاده يه عالمه برات دعا كردم هم براى تو هم براى دوستم كه ون هم حالش بد و بيمارستان بود خداروششششششكر الان دوتاتون حالتون بهتره .
پاسخ فاطمه:ممنون عزیز دلم فدات بشم


نوشین آبی
ساعت23:28---14 دی 1391
بچه ها یعنی دیگه آپ نمیکنین؟؟؟
پاسخ فاطمه:چرا فدات شم من حالم خوب شد از این به بعد من میام به بچه ها هم میگن بیان آپ کنن


روشــا
ساعت23:09---14 دی 1391
جدی فاطمه تصادف کرده اخی خیلی دلم واسش سوخت ایشاا... زودتر خوب شه بیچاره موقع امتحاناپاسخ فاطمه:ممنون عزیزم من خیلی بهترم امتحاناهم زیاد نرفتم چون همش تعطیل بود

صبا
ساعت21:44---14 دی 1391
امید وارم فاطمه جون زودتر بیاد!!!

و دوباره مطالب باحالش رو بذاره!!!!پاسخ فاطمه:قربونت برم من اومدم فدات شم حتما براتون آپ میکنم


ياسمين
ساعت18:34---14 دی 1391
الان فاطمه كجاسسسسست ؟؟؟ خونه است ؟؟؟؟ حالش خوبه ؟؟؟ واى خدا دارم ديوونه ميشم . يه عالمه براششش دعا كردم .
پاسخ فاطمه:وای ممنون یاسی جون فک کنم که با دعا های تو بود که تونستم بشینم دستت درد نکنه جبران میکنم برات عشقم الان بهترم فدات شم


ياسمين
ساعت18:34---14 دی 1391
الان فاطمه كجاسسسسست ؟؟؟ خونه است ؟؟؟؟ حالش خوبه ؟؟؟ واى خدا دارم ديوونه ميشم . يه عالمه براششش دعا كردم .

Sara
ساعت12:02---14 دی 1391
Slm merC az axa, vaghean fateme tasadof karde? Alan halesh chetore? Kheyli narahat shodamپاسخ فاطمه:وای عزیزم از نظرت ممنون تصادف جزئی بود فقط چون ترسیده بودم حالم اصلا خوب نبود! خدا رو شکر برگشتم

نوشین آبی
ساعت11:51---14 دی 1391
چی؟؟؟؟؟؟؟فاطمه تصادف کرده؟؟؟؟؟نه............الان حالش خوبه؟
پاسخ:آره بهتره


33
ساعت0:25---14 دی 1391
ماشين پژمان چيه؟
پاسخ:یه 206 داره بقیه رو نمیدونم


الیسا
ساعت22:58---13 دی 1391
اره واقعا جاش خالی ... ایشالله زود زود خوب بشه ..زود بیاد

نوشین آبی
ساعت19:57---13 دی 1391
پاسخ:عزیزم دلم هممون تنگ میشه

پروا
ساعت19:16---13 دی 1391
فاطمه کجا رفته؟کی میاد؟
پاسخ:فاطمه جایی نرفته متاسفانه تصادف کرده


ف
ساعت14:42---13 دی 1391
میشه بگید این کلیپه چی هست؟؟میخوام بدونم دارمش یا نه؟؟؟
پاسخ:همونیه که فرهاد به دختره امضا میده


ياسمين
ساعت14:10---13 دی 1391
ممنون قشششششنگ بود فرناز جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: