Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, توسط |

زیاد اهل معرفی نیستم

ولی سلامخوبید؟من خوبم

میخوام یه کلیپ خوشگل از عشقم فرهاد بذارم

امیدوارم خوشتون بیاد

دانلود کلیپ

راستی چند روز دیگه آقا پژمان میاد این وبلاگ دلم میخواست یه تبریک خوشگل بابت ازدواجش بهش بگم

ولی چیزی به ذهنم نرسید

ولی یه تبریک کوچولو در توانم هس

آقا پژمان خوشبخت بشی نایت اسکین

اطلاعیه:

فاطمه مدیر این وبلاگ تا چند روز اینترنت نمیاد لطفا براش نظر نذارید!

منظورم این نبود که برای وبلاگ نظر نذارید منظورم این بود که مخاطبتون فاطمه نباشه

ما بچه ها هستیم فقط فاطمه نیس

برای فاطمه یه مشکلی پیش اومده

 



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت16:00---15 دی 1391
اقا پژمان 17/10/ تولدتونو تبریک میگم خواستم بگم تولد منم که عاشق شمام 17/10/1376 هست خخخخخخخخخخخخخییییییییییییللللل لللللللللللیییییییییییییی خوشحالم که مزدوج شدید تبریک من دیونه رو هم قبول کنید

سوگند
ساعت12:29---15 دی 1391
خیالم راحت شد ،از دلشوره داشتم میمردم ها حد اقل یه خبر بده بعد ،آدم سکته میکنه خب>مطمئنی حالت خوبه؟ مراقب خودت باش
پاسخ:آره عزیزم حالم خوبه چشم حتما


سوگند
ساعت16:05---14 دی 1391
فاطمه تصادف کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ فاطمه:وا عزیزم مرگ من یعنی چی؟خدا نکنه عزیزم الان بهترم خیلی بهتر شدم

سوگند
ساعت16:02---14 دی 1391
منظورت رو نفهمیدم مینا خانم

نوشین آبی
ساعت11:53---14 دی 1391
مرسی

نوشین آبی
ساعت11:53---14 دی 1391
مرسی

سوگند
ساعت23:03---13 دی 1391
مبینا جون مشکل فاطمه خیلی بزرگه؟
پاسخ:گفتم به بچه


سوگند
ساعت23:00---13 دی 1391
خانم یا آقای من:
اولا ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه اس
دوما ربطی به تازه اس اسی شدن یا پیشکسوت طرفداران بودن نداره مهم اینکه اس اس رو دوس داره و نسبت بهش تعصب داره در ضمن اون آدم هایی موفق هستن که به جای بلف زدن عمل میکنن
(مبینا جون پستت عالی بود مخصوصا کلیپت خیلی باحال بود مرسی)


پروا
ساعت19:19---13 دی 1391
مرسی عزیزم خیلی قشنگ بود اگه چیزی از خسرو هم داری بزار ممنون میشم.

شبنم
ساعت12:48---13 دی 1391
عزیزم فیلمت عالی بوووووود....

خودت گرفتی؟؟؟؟
پاسخ:قابل نداشت فدات شم! نه عزیزم خودم نگرفتم


سمیرا
ساعت12:37---13 دی 1391
عالی بود مرسی

ياسمين
ساعت23:02---12 دی 1391
مينا جون عاششششششششششششقتم واى كه چه قدر فرهاد عششششششششششششششق شده توى اين فيلمه

asali
ساعت22:56---12 دی 1391
عالی بود

من
ساعت22:24---12 دی 1391
بچه هاهمه هووووووووووووووووووووووووووش کنین...این تازه استقلالی شده برااونی که گذاشت این تووبش بنویسه متاسفم///استقلالی از سه سال پائینتراس اسی نیست///هووووووووووووووووووووووو
پاسخ:به جای این که برای فاطمه متاسفم باشن باید برای شما متاسفم باشن! درسته من تازه استقلالی شدم ولی تعصبم از شما به تیم بیشتره


ياسمين
ساعت21:08---12 دی 1391
سلاااااام مينا خانم خوش اومدى .

دسسستت درد نكنه كليپ فرهاد خيلى قشنگ بود همه گفتن كه متولد چه سالى و چه روزى و چه ماهى هستن ولى شما نگفتى ؟؟؟؟؟؟

موفق باشى دوست عزيز
پاسخ:راستش اتفاقی که برای فاطمه افتاد دلو دماغ اینکارو ازم گرفت


اس اس
ساعت20:57---12 دی 1391
اميدوارم زودتر مشكل فاطمه حل بشه راسى ميناجون اين كليپى كه گذاشتى من دانلودكردم ولى مينويسه پرونده خراب است
پاسخ:نمیدونم قضیه چیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: