Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, توسط |

اگه کسی می گه که برای تو می میره دروغ میگه!!!

حقیقت رو کسی میگه که برای تو زندگی می کنه

یلدا هستم متولد:77/6/12

بازیکن مورد علاقه:سید ایمان موسوی

من تازه استقلالی شدم

و از انتخابم راضیم

از این به بعد عکسای ایمان رو من آپ میکنم!



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت17:27---15 دی 1391
چراتاییدنمیکنی؟خاککککککککککککک ک توو سرتون انقدراتحادباهم ندارین که وقتی میگین اپ اخره واقعاهمونطوری باشه خاکککککککککککککککککک توسرتون
پاسخ:وبه خودمه اختیارشو دارم


سوگند
ساعت22:56---13 دی 1391
انتخابت عالی بوده
مطمئن باش ،ضرر نمیکنی
خیلی به جمع ما خوش اومدی
یلدا جون باید اینو بدونی که مسئولیتت خیلی بیشتر شده چون هر کسی که به این وب میاد انتظار عکسهای توپ وجدید وباحال رو داره امیدوارم موفق باشی در ضمن
زود زود آپ کن گلم


ياسمين
ساعت15:20---12 دی 1391
سلام يلدا خانم خوش اومديد !!!!!

عكس ايمان قشششنگ بود مرررررسى منتظر پست هاتون هسسستم. موفق باشيد
پاسخ:سلام ممنون عزیزم چشم حتما آپ میکنم


ياسمين
ساعت15:19---12 دی 1391
سلام يلدا خانم خوش اومديد !!!!!
عكس ايمان قشششنگ بود مرررررسى منتظر پست هاتون هسسستم. موفق باشيد


اس اس
ساعت15:15---12 دی 1391
تبريك ميگم بهت بهترين انتخاب روكردى
پاسخ:ممنون


نوشین آبی
ساعت15:08---12 دی 1391
سلام یلداجوووووون...خوش اومدی.منتظره آپهای جدیدت هستیم.

پروا
ساعت14:33---12 دی 1391
خوش اومدی گلم ولی اگه تونستی از بقیه بازیکنا هم عکس بذار مخصوصا خسرو پژمان.
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: