Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ شنبه 30 دی 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

اطلاعیه!

تولد مهدی رحمتی تو راهه!

هر تبریکی دارید تو این پست برای مهدی بذارید!

اگه تو پست های دیگه بذارید حتما باید خصوصی باشه وگر نه پیام شما درج نمیشه

تا 12 بهمن وقت دارید متن بدین وگر نه...(متنتون درج نمیشه!)

پس  عجله کنید



نظرات شما عزیزان:

zohre4
ساعت0:37---4 بهمن 1391
لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های سیاه عشق مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر قرغ بی تابی شد
داداش مهدی عزیزم تولدت مبارک


مهگل
ساعت19:12---3 بهمن 1391
تقدیم به کسی که با امدنش دروازه دل های ما را نیز به روی دیگران بسته نگه داشت... مهدی رحمتیه عزیزم با تمام وجود دوستت دارم و برایت بهترین ها را ارزو می کنم... تولدت مبارک اسمانی

پروا
ساعت22:23---1 بهمن 1391
هر روز برایت رویایىباشد در دست نه دوردست،عشقی باشد در دل نه درسر،و دلیلى باشد برای زندگى نه روز مرگى
تولدت مبارک


ya30
ساعت20:50---1 بهمن 1391
مهدی جان
امیدوارم در آینده همون طور که بودی و هستی،باشی و برای استقلال و تیم ملی افتخار آفرین باشی.تولدت مبارک عقاب آسیا


نیلوفر
ساعت20:49---1 بهمن 1391
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم مهدی جان تولدت مبارک عزیزم


tina
ساعت19:43---1 بهمن 1391
تولدت مبارک گل پونه/گل عزیز من یکی ی دونه/همه ترانه هام پیشکش چشمات/ دلم میخواد فقط از تو بخونه!!!
مهدی عزیزم..از ته قلبم برات آرزوی موفقیت دارم هم تو زندگی و هم تو ورزش!! عاشقتم و تولدتم بت تبریک میگم!!


nooshin abi
ساعت19:42---1 بهمن 1391
fati joon payam tabrikam ro ferestadam.lotf kon esmam ro farsi benevis avalesh.azizam payam man avali bashe ha.ghoooooooorboonet..

nooshin abi1
ساعت19:37---1 بهمن 1391
تقدیم به محبوب قلب من،بهترین دروازه بان ایران،سیدمهدی رحمتی:
و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدک های احساس پیام تولدت را به آسمان خوشبختی میفرستیم تا به تو بگویند که عزیزترین11323 روز است که به دنیا آمدی،تولدت مبارک...
سیدمهدی عزیز،داداش خوبم،شما اولین نفری هستید که من در دنیای فوتبال بهش علاقه مند شدم و امضای شما بهترین هدیه برای من بود.امیدوارم سربلند و سلامت باشید و همیشه همیشه آبی بمانید...
چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب که دنیای من شدی،دنیای من تولدت مبارک...
با تمام وجود دوستت دارم سید مهدی روز شکفتنت مبارک.


nooshin abi1
ساعت19:37---1 بهمن 1391
تقدیم به محبوب قلب من،بهترین دروازه بان ایران،سیدمهدی رحمتی:
و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدک های احساس پیام تولدت را به آسمان خوشبختی میفرستیم تا به تو بگویند که عزیزترین11323 روز است که به دنیا آمدی،تولدت مبارک...
سیدمهدی عزیز،داداش خوبم،شما اولین نفری هستید که من در دنیای فوتبال بهش علاقه مند شدم و امضای شما بهترین هدیه برای من بود.امیدوارم سربلند و سلامت باشید و همیشه همیشه آبی بمانید...
چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب که دنیای من شدی،دنیای من تولدت مبارک...
با تمام وجود دوستت دارم سید مهدی روز شکفتنت مبارک.


نگین
ساعت17:03---1 بهمن 1391
نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای روز میلادت هدیه میکنم

راضیه
ساعت17:00---1 بهمن 1391
روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون
به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک
با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن :.
. تولدت مبارک


مهرناز
ساعت14:10---1 بهمن 1391
جاي هيچکس را هيچکس ديگر نميتواند پر کند !
مهربانم :

تولدت مبارک
.
.
دروازه بدون تو يعني هيچ


ف
ساعت0:34---1 بهمن 1391
این عکسی که مهرسا گذاشه جای عکسش همون که مهدی لباس زرد پوشیده اون و اگه داری میشه بزاریپاسخ:باشه میذارم برات

روشــا
ساعت21:31---30 دی 1391
سلام فاطمه جون اپــــــمپاسخ:ول کن برای هیچ کس باز نشده

پریسا
ساعت21:30---30 دی 1391
جونم آمیتیس و چه جیگر افتاده
مرسی عزیزم عالی بود


فاطره عاشق فرهاد
ساعت20:50---30 دی 1391
گلي که محبوب خداوند باشد بدون باران هم رشد ميکند تقديم به بهترين گــل روزگار تولدت مبارک....

نسیم
ساعت20:49---30 دی 1391
مرسی عزیز دلم بازم عکس از امیتیس بذار
پاسخ:چشم


الی
ساعت20:44---30 دی 1391
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک عقاب آسیا


نهال
ساعت20:15---30 دی 1391
آرزودارم دلت ازغصه ها خالی شود سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود.
تولدت مبارک عقاب آسیا


ياسمين
ساعت20:12---30 دی 1391
تووووووولدت مبارك داش مهدى ايشالله هزاااااااااار سال ديگه زنده بااااااشى و همچنان بهترين گلر
يه روز گل پسرهاتو هم ببينيم مثه خودت شدن .
سيييييييييييييد يه دونه باشى ، سالااااااااااااااااااااارى .



mina
ساعت20:01---30 دی 1391
واای عالی بو عکس آمیتیس مرسی!!!
پاسخ:قابل ندار نبوده


لئو کوچولو
ساعت19:22---30 دی 1391
شمارت که تکه,بازیت که تکه
اخلاقت که تکه,تیمت که تکه
من نمیدونم تولد آدمای تکو چه طوری تبریک میگن
فقط همینو بدون بهترین دروازبان دنیایی حتی بالاتر از کاسیاسو بوفون
تولدت مبارک اسطوره


2n!A
ساعت19:13---30 دی 1391
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک


nooshin abi
ساعت18:55---30 دی 1391
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadat sham mer30.bayپاسخ:خدا نکنه

nooshin abi
ساعت18:52---30 دی 1391
azizam on nazare mano hazf kon.mitarsam baghie ham hami karo bokonan.
پاسخ:حذف کردم برو خیالت راحت


مهرسا!
ساعت18:51---30 دی 1391
خوابه؟بابا ایول از صب؟
پاسخ:آره دیگ]!


nooshin abi
ساعت18:49---30 دی 1391
khahesh.pas man beram aji joooooooooonam.booooooooos.bay bay.
پاسخ:بای


nooshin abi
ساعت18:46---30 دی 1391
nazare khososi gozashtam barat aji.
پاسخ:دستت درد نکنه


مهرسا
ساعت18:43---30 دی 1391
از مهسا خبر داری؟

عاشق این عکسه مهدیم ببین چقدر ماه فتاده!
پاسخ:ماه هست دیگه همیشه اگه ماه نبود نمیذاشتمش تو وبم! از مهسا!آره صب بهش SMS دادم فک کنم خوابه


nooshin abi
ساعت18:40---30 دی 1391
fati joooooooooooooooooooooooooon torokhoda payame man avval basheeee.farda barat mifrestam.
پاسخ:باشه عزیزم اول برای تورو میذارم


مهرسا
ساعت18:37---30 دی 1391
آفرین به دوست گلم!یه دونه ای!

مهدی هم عزیز دله منه عزیز دله منه عزیز دلمه عزیز دلمه عزیز دلمه عزیز دلمه عزیز دلمه عزیز دلمه عزیز دلمه عزیز دلمه
پاسخ:فدای تو بشم عزیز دلم!تو هم یه دونه ای! فرهاد عزیز دلمه فرهاد عزیز دلمه فرهاد عزیز دلمه


مهرسا
ساعت18:33---30 دی 1391
قبول نیس باسد برای منم تولد بگیری
پاسخ:چشم برای مهرسا خانوم هم تولد میگیرم


مهرسا
ساعت18:31---30 دی 1391
مهدی جونم عاشقتم!موفق باشی عشقم!

تولدتم مبارک!بوس بوس عزیزم!
پاسخ:به به مهرسا خانوم


الهام
ساعت18:23---30 دی 1391
مهدی جان!شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست!14 بهمن سالروز شکفتنت مبارک

اس اس
ساعت18:19---30 دی 1391
تولدبهترين دروازبان ايران عقاب آسيا مبارك
پاسخ:فدای تو بشم که حرف گوش کن ترینی!حتما درج میشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: